Visszatérítési politika

RETURN
—-

A szabályzatunk 14 napig érvényes. Ha a vásárlás óta eltelt 14 nap, sajnos nem áll módunkban visszatérítést vagy cserét biztosítani.

A visszaküldéshez a terméknek nem használtnak és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Az eredeti csomagolásnak is meg kell lennie.

Néhány terméktípus nem küldhető vissza. A romlandó áruk, mint például az élelmiszerek, virágok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el intim vagy egészségügyi termékeket, veszélyes termékeket vagy gyúlékony gázokat vagy folyadékokat.

Más nem visszaadható elemek:
* Ajándékkártyák
* Letölthető szoftverek
* Bizonyos egészségügyi és testápolási termékek

A visszaküldéshez be kell mutatnia a vásárlást igazoló blokkot vagy bizonylatot.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak.

Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítésre kerül sor: (ha alkalmazható)
* Nyilvánvaló használati nyomokkal rendelkező könyvek.
* CD-k, DVD-k, VHS kazetták, szoftverek, videojátékok, kazetták vagy bakelitlemezek, amelyeket felbontottak.
* Bármilyen termék, amely nem az eredeti állapotában van, sérült, vagy amelynek egyes részei hiányoznak olyan okokból, amelyek nem a mi hibánkból erednek.
* Minden olyan termék, amelyet a kiszállítás után több mint 14 nappal visszaküldenek.

visszatérítés (ha alkalmazható)
Amint megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, küldünk Önnek egy e-mailt, hogy megerősítsük, hogy megkaptuk azt. A visszatérítési kérelmének jóváhagyásáról vagy elutasításáról szóló döntésünkről is tájékoztatjuk Önt.
Ha kérelmét jóváhagyjuk, akkor a visszatérítést feldolgozzuk, és néhány napon belül automatikusan jóváírjuk a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módján.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítés (ha van)
Ha még nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, először ellenőrizze újra a bankszámláját.
Majd lépjen kapcsolatba a hitelkártya kibocsátójával, mivel előfordulhat, hogy a visszatérítés hivatalos könyvelése késik.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. Gyakran szükséges egy bizonyos feldolgozási idő, mielőtt a visszatérítés megtörténik.
Ha mindezen lépések elvégzése után még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@wok-group.com

Kimaradó tételek (ha vannak)
Kizárólag az aktuális árú tételeket lehet visszatéríteni. Sajnos az eladási tételek nem téríthetők vissza.

Csere (ha alkalmazható)
Csak akkor cseréljük ki a terméket, ha az hibás vagy sérült. Ha ebben az esetben ugyanarra a termékre szeretné kicserélni, kérjük, küldjön e-mailt a info@wok-group.com címre, és küldje el a terméket a megadott címre.

ajándékok
Ha a visszaküldött termék a vásárláskor ajándékként volt azonosítva, és közvetlenül Önnek küldték, akkor a visszaküldött termék értékével megegyező összegű ajándék jóváírást kap. Amint megkapjuk a visszaküldött terméket, az ajándékutalványt postázzuk Önnek.

Ha a terméket a vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy ha az ajándékozó inkább először átvette a terméket, és később adta át Önnek, akkor visszatérítést küldünk az ajándékozónak, és ő tudni fogja, hogy Ön visszaküldte a terméket.

Szállítás
A termék visszaküldéséhez a megadott címre kell postáznia.
A termék visszaküldésének szállítási költségeiért Ön lesz felelős. A szállítási költségek nem téríthetők vissza. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés szállítási költségét levonjuk belőle.

Az Ön lakóhelyétől függően a kicserélt termék átvételének ideje eltérő lehet.

Ha több mint 30.000Ft értékű árut szállít, fontolja meg olyan szállítási szolgáltatás igénybevételét, amely lehetővé teszi a küldemény nyomon követését, vagy a szállítási biztosítás megkötését. Nem garantáljuk, hogy a visszaküldött terméket megkapjuk.

REFUNDING

Amint megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, küldünk Önnek egy e-mailt, hogy megerősítsük, hogy megkaptuk. A visszatérítési kérelmének jóváhagyásáról vagy elutasításáról szóló döntésünkről is tájékoztatjuk Önt.
Ha kérelmét jóváhagyjuk, akkor a visszatérítést feldolgozzuk, és néhány napon belül automatikusan jóváírjuk az Ön hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján.

Nem kaptam meg a visszatérítést, mit tegyek?

Ha még nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, először ellenőrizze újra bankszámláját. Ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya kibocsátójával, mivel előfordulhat, hogy a visszatérítés hivatalos könyvelése késik.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. Gyakran van szükség feldolgozási időre, mielőtt a visszatérítést postázzák.
Ha a fenti lépések elvégzése után még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: info@wok-group.com